a-n-e-l-a

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Rubrik saknas

Av Anela Nuhanovic - 23 juni 2011 21:49

Hejhej, idag var jag slätta... igen  

fast en kille var skit taskig , eller aa jag o Nor & Madde & Theo & Alex snurrade som galningar så ramlade jag XD , o så hade jag skit ont i huvudet så bankade han sin jävla boll mot mitt huvud   . & imån ska jag nog också till slätta haha ;p , jag är alltid där yes I know   

men aja nu ringde cicci mig så ska snacka med henne nu så bloggar jag lite senare herråå  


                    jag älskar dig   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anela Nuhanovic - 11 juli 2011 16:56

jag har gjort många misstag men mitt största var att släppa dig.                   ...

Av Anela Nuhanovic - 7 juli 2011 23:01

you eat, you’re fat. you don’t eat, you’re a freak. you drink, you’re an alcoholic. you don’t drink, you’re a pussy. you read, you’re a nerd. you don’t read, you’re stupid. you tell a secret, you&...

Av Anela Nuhanovic - 26 juni 2011 19:10

Stor asteroid på väg mot jorden Läste om det på aftonbladet , det var inte direkt något att skratta åt   alltså inte direkt att den kraschar imån eller överimån eller dagen efter men dom säger att den kanske kraschar om 31 år... I don´t want to di...

Av Anela Nuhanovic - 25 juni 2011 20:45

Cecilia under senaste tiden har vi haft det ganska svårt men vi får aldrig glömma den vänskapen som är vår, jag har lovat dig en sak o det ska jag alltid stå för  att jag aldrig lämnar dig tillsammans ända till vi dör , jag ska leva med dig och du...

Av Anela Nuhanovic - 24 juni 2011 23:21

Tjena , idag var jag ute med Nor , Hennes kusin , Madde, Theo , Emir , Semir , Samir & Davud  , det va ju kul förutom att vi blev utslängta hela tiden , hahaha & nor´s kusin skrattade alla åt hela tiden , hahah han va kissenödig 24/7  så kissade han ...

Presentation


I don't care if you hate me, I don't live to fucking please you

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards