a-n-e-l-a

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

You can´t please anyone. Ever.

Av Anela Nuhanovic - 7 juli 2011 23:01

you eat, you’re fat. you don’t eat, you’re a freak. you drink, you’re an alcoholic. you don’t drink, you’re a pussy. you read, you’re a nerd. you don’t read, you’re stupid. you tell a secret, you’re an attention seeker. you don’t tell a secret, you’re still attention seeking. you let someone in, you’re easy. you don’t let someone in, you’re too uptight. you smoke, you think you’re cool. you don’t smoke, you’re a loser. you’ve had sex, you’re a slut. you haven’t had sex, you’re a frigid little bitch. you wear make up, you’re a slag. you don’t wear make up, you’re ugly. you can’t please anyone. ever.


It's a shame this won't work out, because the days when I see you, I actually still feel alive.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anela Nuhanovic - 11 juli 2011 16:56

jag har gjort många misstag men mitt största var att släppa dig.                   ...

Av Anela Nuhanovic - 26 juni 2011 19:10

Stor asteroid på väg mot jorden Läste om det på aftonbladet , det var inte direkt något att skratta åt   alltså inte direkt att den kraschar imån eller överimån eller dagen efter men dom säger att den kanske kraschar om 31 år... I don´t want to di...

Av Anela Nuhanovic - 25 juni 2011 20:45

Cecilia under senaste tiden har vi haft det ganska svårt men vi får aldrig glömma den vänskapen som är vår, jag har lovat dig en sak o det ska jag alltid stå för  att jag aldrig lämnar dig tillsammans ända till vi dör , jag ska leva med dig och du...

Av Anela Nuhanovic - 24 juni 2011 23:21

Tjena , idag var jag ute med Nor , Hennes kusin , Madde, Theo , Emir , Semir , Samir & Davud  , det va ju kul förutom att vi blev utslängta hela tiden , hahaha & nor´s kusin skrattade alla åt hela tiden , hahah han va kissenödig 24/7  så kissade han ...

Av Anela Nuhanovic - 23 juni 2011 21:49

Hejhej, idag var jag slätta... igen   fast en kille var skit taskig , eller aa jag o Nor & Madde & Theo & Alex snurrade som galningar så ramlade jag XD , o så hade jag skit ont i huvudet så bankade han sin jävla boll mot mitt huvud   . & imån ska j...

Presentation


I don't care if you hate me, I don't live to fucking please you

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards